Saturday, April 17, 2010

my saturday story...17/4

ehem...
i laugh out loud yesterday....hahaha

1st story:
me:aunty, do u have sesame leaves?-tis kind of leaves we eat it with grilled chicken, beaf,like in korean drama.

ahjumma:sesame leap?-pandang secare curious-

me:yuh aunty, sesame leaves.-wait no more i just head to the fridge
ahjumma:-kuar kn electronic dictionary,yuh i cant believe my eyes either hahaha terbaek lar aunty-

me:s-e-s-a-m-e....ku eje pelan2...yela, bile kite sebut m-e dia ckp emme...aiseh...

ahjumma:aaah ken,soup?n bhs korea yg tak ku paham

me:no aunty, we eat with chicken...erm like sangchu...

ahjumma:-stared at me mcm pelik2,ku ckp english dia ckp korean,hahaha....-sangchu?..

me:aunty pen,-ku lukis rupe sesame leaf dgn comel nyer haha-aunty sesame leaf...- sambil menunjukkn picca yg ku lukis-

ahjumma:aaaah, ken yip!hahhahahaha....KEN YIP!

me:hahahaha-ketawa bersama2-oooo ken yip...

ahjumma: ken yip oebssoe yo...phill market-smbl menunjuk ke depan...

me:aaahh phill market,aunty, KEN YIP...okey..-bhs broken di sini...

ahjumma:yea...ken yip...

me:okey aunty, thank you...

hahahahhahaha...seperti ayam dan itik berkata2...

-to b continued-

nak tgk nona...hehehe

No comments:

Post a Comment