Thursday, October 14, 2010

cry out loud!

today 14th oct....erk eh 15th oct already lar...

maaf,saya masih teringat kejadian 14th oct.

eh eh knp?

1.cry out loud!....ruining today's plan is the last thing am expecting early morning. gt to rearrange n doubt if it will work well as it should.... butterfly in ma lil' stomach @_@

2.cry out loud 2: ma mum jst drop the bomb by saying..."ma dpt cuti till 28th"...yeah tats ok but...shes going to TERENGGANU TODAY with ma dad till 25th!OMG my whole plan till end of the oct ruined in the blink of eyes!YES BEBEH RUINED SPOILED wash dwn the drain
3. bought a brand new dress at curve but ma sis call me , "hi langsir.."...*O*"...wot wot u call me langsir???....

4. ramai orang sangat selfish tanpa hirau perasaan orang lain...hanya meraka yang melalui mampu memahaminya...moga kesabaran yang tinggi itu milik kita untuk lebih tenang untuk lebih aman dlm m'harungi hidup ini...~(*v*)~

yuh, mungkin saya sangat malas untuk menghapdet kan kisah2 diatas secara detail(oh maaf, saya telah mencampur adukkn bahasa di atas, -_-" )

jujur saya ingin berkata, hidup saya tidak sesenang yang meraka semua nampak, tidak seindah sentiasa seperti apa yang meraka fikir dan penuh warna warni yang kadang2 saya hampir tewas dalam 'banjir'...(banjir di sini bukan lar banjir kilat, banjir air bah atau pun apa2 saja banjir yang ada di dalam kamus dewan.harap maklum)

saya merasa sedikit 'kiciwa',yuh 'kechihwah'...erk mungkin kah perkataan hampa boleh diguna pakai di situasi hari ini...ingin mencari sofa bed di ikea,tiada memenuhi citarasa.mengikut kata, menyesal pula.ikhlas nya kita, salah erti dan nista.

apa boleh buat,cuma manusia biasa.harapan sebuah pengertian,adakah kunjung tiba???

satu lagik persoalan!

maaf.

harap semua baik2 dan sihat belaka.selamat malam semua!


lotsa luv,

me! ~(*v*)~

No comments:

Post a Comment